KliseJembatan naik hidraulik bergerakmaklumat berkaitan

masa pelepasan:2023-08-08 18:42:29 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:602

Petua teras:Klise,Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali un

Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

KliseHari ini, banyak kilang dan workshops modern mempunyai permukaan yang lebih tinggi daripada stesen kargo, yang menyebabkan kesulitan untuk memuatkan dan memuatkan dan tetap jembatan naik. Masalah ini boleh diselesaikan. The flexible height adjustment function of the fixed boarding bridge can be applied to trucks of different heights. Berbanding dengan bilangan besar muatan dan muatan manual jembatan papan tetap tidak hanya mempunyai keselamatan, tetapi juga meningkatkan kemudahan muatan dan muatan.

Kemudian disebabkan skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga adalah faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan bahawa disebabkan operasi jangka panjang yang sering dan kekurangan pemeliharaan biasa, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

Peraturan keselamatan untuk penggunaan platform kerja jenis gunting tinggi semakin dikenali dan digunakan secara luas di China. Sementara kerja tinggi membawa kesenangan untuk kerja kita, seperti mencegah pembukaan, menggaruk, kejutan elektrik, seseorang yang ditugaskan diperlukan untuk mengendalikan penggunaan elektrik. Menurut pemberitahuan jabatan teknik, elektrik patut dipimpin dari titik kuasa yang ditentukan ke kabinet pembangunan pembangunan. Selain itu, sambungan tidak dibenarkan.

Pembuat pembelian utama untuk cat adalah tanda seperti Chenhong dan Lehua.


KliseJembatan naik hidraulik bergerakmaklumat berkaitan



Kawasan: undang-undang ini digunakan untuk naik dan menyimpan jambatan kenderaan ..

Jembatan naik adalah sesuai untuk membuka muatan, mempunyai kestabilan yang kuat,KliseJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulik, dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk pelbagai kenderaan pada pemuatan dan pembuatan lokasi dan tempat dengan lalu lintas yang relatif sibuk, jambatan naik terdiri dari sistem mekanik, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik. Penggunaan segel yang diimport memastikan prestasi penutup yang baik dari sistem hidraulik. Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport, dengan prestasi penutup yang baik dan kehidupan perkhidmatan panjang. Penjagaan bulanan jambatan pendaratan platform pendaratan. jambatan pendaratan, seperti alat pengurusan lain,KliseJembatan naik bergerak hidraulik,KliseJembatan naik hidraulik tetap, juga memerlukan penjagaan biasa di masa depan. Penjagaan biasa akan memperluas penggunaan jambatan pendaratan dengan sesuai. Apabila minyak hidraulik menjadi gelap, melekat atau mempunyai pasir dan gravil dan perkara asing lain, ia sepatutnya diganti secara tepat masa; Setiap bahagian patut diisi dengan minyak secara terpisah yang boleh memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.

Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.

Kesehatan dan KesehatanSambungkan kunci paksi dengan kenderaan dengan ketat, memastikan paksi dan kenderaan tersambung dengan selamat untuk perjalanan. Pada kenderaan bekas Perancis hook besi di jambatan papan terletak pada hook dedikasi kenderaan bekas quasi; Pada trak bekas biasa, kunci besi pada jambatan papan dipenuhi dengan ketat di sekitar bingkai besi yang ditetapkan di belakang kereta dan dikunci dengan kunci. The hydraulic support (no, and no) at the junction of the inspection bridge and the vehicle can be secured, and can withstand the weight of forklifts and trucks. If not, steel plates or other grounding pads can also be used.

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Sekali lagi, sama ada pemilihan laman, desain lubang, dan pemasangan berada di tempat, serta sama ada ada pembinaan, akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan dan keselamatan jambatan naik hidraulik yang tetap.


KliseJembatan naik hidraulik bergerakmaklumat berkaitan



Saiz viskositi minyak hidraulik yang digunakan segera mempengaruhi kadar peningkatan. Minyak hidraulik termasuk dalam kategori produk kimia organik sebagai minyak bahan mentah, yang boleh menyebabkan kerosakan buruk kepada kesehatan fizikal dan mental. Kenalan segera dengan kulit dan mata boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan. Apabila menggunakan minyak hidraulik, # digunakan pada musim panas dan # digunakan pada musim sejuk, dan ia diganti dua kali setahun. Apabila disambungkan dan menggantikan, penting untuk memastikan bahawa minyak hidraulik benar-benar dilepaskan ke dalam bekas, dan tindakan efektif perlu diambil untuk memperbaiki kebocoran dan menyerap minyak.

Perbaikan kualitiJembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, dengan kestabilan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. Jembatan naik tetap mesti beroperasi oleh diri sendiri dan boleh menjaga keselamatan dan muatan dan muatan kargo cepat tanpa perlukan sistem bekalan kuasa. Jembatan pengangkutan tetap digunakan untuk platform perkhidmatan barang dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah fasilitas sokongan untuk forklift elektrik

Jembatan naik adalah sesuai untuk membuka muatan, mempunyai kestabilan yang kuat, dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk pelbagai kenderaan pada pemuatan dan pembuatan lokasi dan tempat dengan lalu lintas yang relatif sibuk, jambatan naik terdiri dari sistem mekanik, dan sistem elektrik. Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik. Penggunaan segel yang diimport memastikan prestasi penutup yang baik dari sistem hidraulik. Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport, dengan prestasi penutup yang baik dan kehidupan perkhidmatan panjang. Penjagaan bulanan jambatan pendaratan platform pendaratan. jambatan pendaratan, seperti alat pengurusan lain, juga memerlukan penjagaan biasa di masa depan. Penjagaan biasa akan memperluas penggunaan jambatan pendaratan dengan sesuai. Apabila minyak hidraulik menjadi gelap, melekat atau mempunyai pasir dan gravil dan perkara asing lain, ia sepatutnya diganti secara tepat masa; Setiap bahagian patut diisi dengan minyak secara terpisah, yang boleh memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.

Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.

KliseJembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Kemudian, disebabkan skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga adalah faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan bahawa disebabkan operasi jangka panjang yang sering dan kekurangan pemeliharaan biasa, tekanan pada jambatan naik tetap akan mengurangkan hidup perkhidmatannya.

Sekuensial


Hak cipta dan notis:
1. KliseJembatan naik hidraulik bergerakmaklumat berkaitan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat KliseJembatan naik hidraulik bergerakmaklumat berkaitan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan KliseJembatan naik hidraulik bergerakmaklumat berkaitan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian KliseJembatan naik hidraulik bergerakmaklumat berkaitan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Klisemengesyorkanberita
KliseBerita terkini